عاشق زنجیری

ســـــــــــرنوشت خیـــــــس مــــــــن

عاشق زنجیری

سخت گیر نیستم

 

بیقرارم

.....

مزاحم نیستم

 

عاشقم

....

احساساتیم

 

دخترم

....

تو نمیدانی وقتی یک دختر ...

 

که نه ریش دارد نه سبیل مثل تو

 

از دلش مایه میگذارد یعنی چه

....

بی حیا نیستم

 

دوستت دارم...

 

..با اینکه دختر بودم مثل یک مرد

 

جنگیدم....

تو هیچکدام را نمیدانی...

 

تو برای من نه ظاهری.

 

.نه چشم سیاه

 

نه ابرو....

 

نه مو...

 

نه استخوان

تو روح منی که فقط با قطع نفسم...

 

از من جدا میشوی

 

اگر باز هم متولد شوم..

 

و متولد شوی

 

یک انتخاب میکنم...

 

و ان انتخاب هم تویی

 

عشق یک چپ دست ...

 

عشق یک گنجشک به گنجشک نیست

 

عشق من به تو عشق یک لیلی است

 

که مجنونش تویی ...

 

به همه بگو به همه میگویم

 

امشب من تو را از قران خدا با اشک خواستم

 

امشب احیا من بودم...

 

.خدا...و تو....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 مهر 1398برچسب:, ] [ 6:59 بعد از ظهر ] [ % Ye AsHeGh % ] [ ]